Az én kedvenceim

Ajtón kívül

Mindenről,amit éppen nem otthon csinálok. Menni kell, mert életed végén Szent Péter nem azt kérdezi, hogy mit sikerült összegyűjtened és arra sem kiváncsi, rendesen nyírtad-e a füvet. Csak az érdekli, mit láttál a világból, amit neked teremtettek. Ahogy most állnak a dolgaim itthon, ez inkább múltbanézés lesz, mint élő közvetítés. Mivel a kronológia sosem volt erősségem, lesz egy kis csapongás is az időbeliségben. Ha üzenni akarsz nekem, írj a tomware @ indamail.hu címre!

Friss topikok

2011.10.24. 21:17 tomware

Wellness? Ééén?

 

 

 

Erzsébet Park Hotel, Parádfürdő

Ez az Erzsébet szárny. Ha a képre kattintassz, jön az album!

 

Szun Dee, az emós törpe arra ébredt, hogy bedugult az orra, a torkában mintha még nála is apróbb lények flexeltek volna. Hirtelen felült és úgy érezte, a fejében a gondolatok pedig olaj viszkozitású folyadék módjára lötyögtek. Ennek ellenére megszületett a zseniális felismerés:
-Náthás vagyok- szólalt meg. -Ugyan kitől kaphattam el? Kinek a tányérkájából ettem? Kinek a pohárkájából ittam? Kinek az ágyacskájában is vagyok? - kérdezte, csak úgy magától, de a választ 2 Door, a nem emós törpe adta meg:
-Hap Tzee volt megint a bacilusgazda, b..d + Szun Dee! - mondta- Amennyit ittatok tegnap, lehetne rosszabb is!

 

Idézet tőlem, mert olykor igen elvontan idióta is tudok lenni.

 

 

Már megint náthás vagyok, de mivel esős őszi idő van, így ez azért nem akkora hír, hogy posztolni kéne. De mikor voltam legutóbb náthás? Hát amikor Sacival wellnessezni voltunk.
Akik ismernek, most felkapják a fejüket. Wellness? Te is fiam, Tomware? 

Igen. Leszögezném, hogy LOL. Sőt XD. De tényleg, ahelyett, hogy sátorozni mentem volna a Mátrába, egy hotelbe mentem, ahol 2 napot voltunk. Eléggé idegeskedtem, hogy milyen lesz, de nagyon jó volt. Illetve jó lett volna, ha nem lettünk volna mindketten rettenetesen náthásak. Amíg ott voltunk, addig tartott a varázslat: a friss levegő és a szép táj önmagában is jót tett, de a jó ételek, a szauna, a sókamra,a fényterápia mind elfeledtették a náthánkat. És persze nem utolsósorban a Zsindelyes pálinkák, amiket a vacsorához legurítottunk. 
A kora tavaszi Mátra gyönyörű volt, Saca pedig teljesen fel volt dobva, hogy imádott konyhája és a kölkök majdnem 100 kilométerre voltak. Hiába, a távolság is tud segíteni ebben-abban. 

Ez pedig a Zsuzsanna szárny, ahol mi is voltunk.

 

Mivel a wellness elég sok nedvességgel jár, ami árt a fotófelszerelésnek, ezért csak az egésznapos gyalogtúránk képeivel szolgálhatok. A koratavaszi Mátra is nagyon szép! (Bár kissé hűvös is, olykor.) 

Szóval: a wellness az tök jó dolog, főleg, ha nyűgjei vannak az embernek. 

Mi Parádfürdőn voltunk az Erzsébet Park Hotelben. Próbáljátok ki, megéri!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: mátra wellness


A bejegyzés trackback címe:

https://tomware.blog.hu/api/trackback/id/tr103327339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása