Az én kedvenceim

Ajtón kívül

Mindenről,amit éppen nem otthon csinálok. Menni kell, mert életed végén Szent Péter nem azt kérdezi, hogy mit sikerült összegyűjtened és arra sem kiváncsi, rendesen nyírtad-e a füvet. Csak az érdekli, mit láttál a világból, amit neked teremtettek. Ahogy most állnak a dolgaim itthon, ez inkább múltbanézés lesz, mint élő közvetítés. Mivel a kronológia sosem volt erősségem, lesz egy kis csapongás is az időbeliségben. Ha üzenni akarsz nekem, írj a tomware @ indamail.hu címre!

Friss topikok

2008.10.23. 15:41 tomware

Mentegetőzés

Nem, nem haltam ki, mint a dínók csak éppen el voltam foglalva. Ráadásul ajtón kívül: a madaras teszkóban vett kis házikónkat raktuk össze és ez elég fárasztó volt. De már készül egy új poszt is: Hogyan kezdtem el...címmel elsőre a sziklamászásaimról. Vagyis inkább annak balladai homályba tűnő kezdeteiről.

 

Addig is, itt egy videó, amit a kisház-építésről barkácsoltam!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tomware.blog.hu/api/trackback/id/tr97728214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hájos Zita 2008.10.30. 15:00:23

Nagyon tetszett a kis videó.Kicsit gyors a szöveg.....
Csodás összumnka volt!
Gratulálok!

Limo 2008.11.26. 21:57:56

Nagyon aranyos, ahogy így közösen munkálkodtatok:) akárcsak a szorgos méhecskék. nagyon jó lett, gratulálok!
süti beállítások módosítása