Az én kedvenceim

Ajtón kívül

Mindenről,amit éppen nem otthon csinálok. Menni kell, mert életed végén Szent Péter nem azt kérdezi, hogy mit sikerült összegyűjtened és arra sem kiváncsi, rendesen nyírtad-e a füvet. Csak az érdekli, mit láttál a világból, amit neked teremtettek. Ahogy most állnak a dolgaim itthon, ez inkább múltbanézés lesz, mint élő közvetítés. Mivel a kronológia sosem volt erősségem, lesz egy kis csapongás is az időbeliségben. Ha üzenni akarsz nekem, írj a tomware @ indamail.hu címre!

Friss topikok

2012.02.11. 22:15 tomware

Fészbúkolni az erdőből? Kipipálva.

2011 Szilveszter: az év utolsó sétája Samuval

Kattints a képre az albumért!

  Elég régen írtam ide a blogra, de nem igazán történt semmi. Illetve semmi olyan, amit érdemes leírni. A fényképezés dolgában sem volt túl jó a helyzet, mert hómentes téli képpel már háttértárat lehet rekeszteni idehaza.

Azonban van újdonság: a  legújabb képeim mobillal készültek, és némelyiket ott a tetthelyen fotosoppoltam és posztoltam.

Mert van abban valami báj, hogy fészbukolsz az erdő közepén. Új értelmet nyer az "állapotod" kifejezés.

 Last minute fényjáték

Valójában ez is kihívás volt, mert amíg ezzel foglalkoztam, fél szemmel Samut kellett figyelni, fél szemmel meg a bepötyögött szöveget kellett (volna) ellenőrizni. Ez persze ritkán sikerült, ennek főleg az volt az oka, hogy nem vittem szemüveget magammal. Így aztán született egy-két érdekesebb képaláírás, amit most itt nem idéznék. És persze nem ártott volna hamarabb kikapcsolni az automatikus és olykor túláradóan intuitív szövegkiegészítést is, de ez most mellékszál.

Mindezek fényében közölnöm kell, hogy ide a blogomba történő helyszíni beírásra még várnotok kell, kedves olvasóim. de majd ez is eljön, talán. Addig is innen a nappalinkból írogatok, van rajtam szemüveg, a helyesírás ellenőr is kéznél van. Ja, és Martinit kortyolgathatok közben, ami a természet lágy ölén csak egy harmadik kéz segítségével lehetne.

 Azért még a Nikon D50-es gép sincs nyugdíjazva: téli csendélet napnyugtakor

Szólj hozzá!

Címkék: facebook samu téli kép


A bejegyzés trackback címe:

https://tomware.blog.hu/api/trackback/id/tr574095209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása